Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ


Υποσχέσεις στα θρανία
πάντα φίλοι, τι ειρωνεία
πάνε μήνες και φοβάμαι
δε σας βλέπω, δε μιλάμε
έτσι γίνεται
η ζωή σε κιμωλία
όσα γράφει με ευκολία
της καρδιάς τις εξετάσεις
μόνος πρέπει να περάσεις
έτσι γίνεται

Φιλαράκια όπου και να ‘στε
κάπου, κάπου να θυμάστε
ό,τι όμορφο περάσαμε μαζί
φιλαράκια μου σας λέω
εύχομαι το πιο ωραίο
καλή επιτυχία στη ζωή
(να, να, να, να, να, να, να, να..)

Υποσχέσεις με ουσία
τώρα δίχως σημασία
άλλο δρόμο ο καθένας
στην παρέα έμεινε ένας
έτσι γίνεται
τώρα αυτό που μας ενώνει
μας κρατάει μας δυναμώνει
είναι μόνο οι αναμνήσεις
που δεν γίνεται να σβήσεις
έτσι γίνεται

Φιλαράκια όπου και να ‘στε
κάπου, κάπου να θυμάστε
ό,τι όμορφο περάσαμε μαζί
φιλαράκια μου σας λέω
εύχομαι το πιο ωραίο
καλή επιτυχία στην ζωή
(να, να, να, να, να, να, να, να..)

Φιλαράκια όπου και να ‘στε
κάπου, κάπου να θυμάστε
ό,τι όμορφο περάσαμε μαζί
φιλαράκια μου σας λέω
εύχομαι το πιο ωραίο
καλή επιτυχία στην ζωή
(να,να,να,να,να,να,να,να..)

Φιλαράκια όπου και να ‘στε
κάπου, κάπου να θυμάστε
ό,τι όμορφο περάσαμε μαζί
Φιλαράκια μου σας λέω
εύχομαι το πιο ωραίο
καλή επιτυχία στην ζωή
(να, να, να, να, να, να, να, να..)



Αυτο το τραγουδι ειναι αφιερωμενο στο πιο ομορφο πραγμα που μας χαρισε ποτε η ανθρωποτητα...τους ΦΙΛΟΥΣ μας...την δευτερη οικογενεια μας...τους αν8ρωπους που εχουμε διπλα οταν ειμαστε μονοι και χρειαζομαστε καποιον πραγματα για να μιλησουμε...αυτους που θα μεινουν οταν ολοι οι αλλοι εχουν φυγει...!


!ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονειροβάτες